Mystery Guest

Mystery Guest

 

MYSTERY GUEST

Welk gevoel houdt een klant over aan het bezoek aan uw organisatie? Met behulp van een mystery guest worden de klantgerichtheid en het serviceniveau van uw organisatie in kaart gebracht.

Bij mystery guest onderzoek bezoekt een mystery guest een of meer van uw vestigingen. Uiteraard komen onze mystery guests uit uw eigen doelgroep en werkgebied. De mystery guest let op:

• Correcte ontvangst bij binnenkomst
• Interesse, klantgerichtheid en proactiviteit medewerker
• Vriendelijkheid, beleefdheid en enthousiasme medewerker
• Verkoopgesprek en het benutten van commerciële kansen

 

Toetsing beveiliging

U wilt graag weten of de huidige beveiligingsmaatregelen goed worden toegepast. Onze Mystery Guest bezoekt uw bedrijf op een moment dat u het niet verwacht. Hij test de beveiliging van winkels, bedrijven en evenementen, maar doet zich als een normale klant of bezoeker voor. Deze professional zal letten op bijvoorbeeld de alertheid van het personeel, of er geen deuren naar verboden ruimten open staan, of hij op de juiste manier te woord wordt gestaan en andere organisatorische maatregelen.

Op basis van diverse scenario’s kunnen gericht beveiligingsmaatregelen worden getoetst.

De bevindingen worden in een rapportage vastgelegd en met u besproken